Wyższa Szkoła Prawa im. Heleny Chodkowskiej we Wrocławiu - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
AKTUALNOŚCI KATALOG MÓJ USOSWEB DLA STUDENTÓW DLA PRACOWNIKÓW DLA WSZYSTKICH
ostatnia migracja danych: ok. 6 godzin temu
usosweb_status_ok
ostatnia modyfikacja tego dokumentu: 260 dni temu
Wyższa Szkoła Prawa im. Heleny Chodkowskiej we Wrocławiu

Witaj w systemie USOSweb Wyższej Szkoły Prawa im. Heleny Chodkowskiej


 

http://prawowroclaw.edu.pl/img/logo.jpg


 

 

 Logowanie:


Zalogowanie do systemu jest możliwe, przez podanie LOGIN-u, którym jest PESEL oraz HASŁA.


Studenci, logują się używając swojego nr PESEL oraz hasła, które otrzymali do uczelnianego Intranetu.

Pracownicy, logują się używając swojego nr PESEL oraz hasła, które otrzymali do uczelnianego Intranetu.

Pozostałe osoby otrzymają hasło w Dziekanacie.

W przypadku problemów z hasłem prosimy o kontakt z Działem IT lub Dziekanatem.


Dziekanat Kampusu: pok.117 tel. +48 71 7188 130 
Dział IT:


tel. +48 22 5391 987 Kampus UTH Jerozolimskie

tel. +48 22 2628 868 Kampus UTH Jagiellońska

e-mail do Działów IT:

it.jerozolimskie@uth.edu.pl

 
   

 

UWAGA Studenci wysyłający zgłoszenie drogą elektroniczną.

W tytule wiadomości proszę podać: Imię, Nazwisko, Nr Albumu

jeżeli te dane nie zostaną wpisane, wiadomość będzie automatycznie usuwana bez czytania!

***

Uwaga Dydaktycy!

 

 

 Szanowni Państwo, uprzejmie prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na dwie sprawy podczas uzupełniania i drukowania protokołów:

 1. Zapisywanie ocen przed przejściem na kolejną stronę protokołu.

     Efektywne wprowadzanie ocen wymaga zatwierdzenia każdej strony protokołu elektronicznego poprzez kliknięcie na dole strony przycisku ZAPISZ.

 2. Drukowanie protokołu grupy zajęciowej z wyszczególnieniem nazwiska prowadzącego.

     Do druku należy wybrać protokół dla prowadzącego, prosimy nie drukować protokołów opisanych jako protokół dla koordynatora.

     Podpisane protokoły prosimy dostarczyć do Dziekanatów po każdej sesji poprawkowej.     

 * * * Zapraszamy do odwiedzenia zakładki "Dla Dydaktyków", zamieściliśmy tam pomocne Państwu informacje. * * *

 


 

Szanowni Studenci !  

 

24 czerwca br. uruchomimy moduł „Ankiety”.

Uprzejmie prosimy o wypełnienie ankiet dotyczących oceny jakości zajęć dydaktycznych,
w których uczestniczyli Państwo podczas semestru.
Wyniki ankiet są uwzględniane przy planowaniu zajęć na kolejne semestry oraz przy ocenie pracy dydaktycznej nauczycieli akademickich.

 

 

Ankiety są całkowicie anonimowe!

 

(algorytm zastosowany w module Ankiet systemu USOSweb gwarantuje całkowitą anonimowść)

 Wybierając na górnym pasku, dział „DLA STUDENTÓW” a następnie „Moje studia” uzyskacie Państwo dostęp do modułu „Ankiety”, w którym znajdują się ankiety dot. poszczególnych zajęć.

 

***